Skip to content

Rezervace

  1. Otevření rezervace na event
  2. Vytvoření rezervace
    1. Automatické ověření volné kapacity
    2. Uložení rezervace
    3. Aktivace autorezervace - pokud byla zaškrtnuta
  3. Odeslání emailu s potvrzením rezervace a možností storna rezervace

Hráč může i tak zaregistrovat svůj tým, ale automaticky proběhne rezervace v režimu overbookingu - zůstane jako náhradník.
Pokud dojde ke zrušení rezervace jiného týmu, automaticky odchází email s informací o uvolnění kapacity všem týmům které jsou ve stavu overbookingu.
Obsazení volného místa je v režimu “Kdo dřív přijde, ten dřív mele.”

Pokud při zakládání rezervace zároveň zaškrtnu autorezervaci, pak se mi automaticky vytvoří zezervace na další termín neprodleně po dokončení aktuálního eventu.
Pokud další termín vyhlášen není, rezervace proběhne až v momentě ručního vytvoření eventu pro daný předpis, případně při automatickém vygenerování eventu tohoto předpisu. Tato kontrola probíhjá denně v 9:00

Zrušením autorezervace automaticky rušíme i rezervace na konkrétní eventy v budoucím čase. Pokud jsem tedy např v pondělí udělal rezervaci s autorezervací na čtvrtek a autorezervaci v úterý zruším, dojde i ke zrušení rezervace na tento čtvrteční event.
Zrušení je hráči potvrzeno i emailem včetně informace o zrušení rezervace na event, pokud existuje.

Správa rezervací a autorezervací z pohledu hráče - web

Section titled “Správa rezervací a autorezervací z pohledu hráče - web”

  • Rezervace - TeamReservation - mají vlastní observer
    • Observer na základě sledování změn odesílá vhodné notifikace a spouští sekundární procesy:
      • Notifikace:
        • Vytvoření rezervace
        • Zrušení rezervace
        • Uvolnení místa na kvízu po zrušení rezervace
        • Potvrzení rezervace z uvolněného místa
      • Joby:
        • InviteAlternateReservations - odeslání emailu o uvolněném místě overbookovaným rezervacím
  • Autorezervace - StandingReservations - mají vlastní observer
    • Observer na základě sledování změn odesílá vhodné notifikace a spouští sekundární procesy:
      • Notifikace:
        • Vytvoření autorezervace
        • Potvrzení o zrušení autorezervace
      • Joby:
        • EnsureExactlyOneFutureTeamReservationJob - firstOrCreate funkce pro rezervaci na právě jeden následující event v řadě dle blueprint předpisu po skončení posledního eventu